piątek, 2 maja 2014

my favorite!

Cześć Wszystkim! Jestem wściekła, wczoraj była taka piękna pogoda, latałam w szortach a dzisiaj jest na odwrót... ponuro, cały czas wieje wiatr i najlepiej nie wychodziłabym z domu.
No ale cóż, przynajmniej mogę Wam coś tutaj naskrobać ;) 
A Wy jak się czujecie? Jaką macie pogode? 


Przygotowałam dla Was outfit bardzo wygodny, ale też całkiem nieźle wygląda ;) neonowy sweterek połączyłam z szortami czarnymi rajstopami i moimi ulubionymi butkami całość uzupełniają złote dodatki i plecaczek moro, tak byłam ubrana w piątek w szkole i bardzo dobrze się w tym zestawie czułam ;)


A na jutro, przygotowałam dla Was, moje zakupowe nowości i recenzja. A czego? dowiecie się już jutro ;) !


Sweterek- h&m | szorty- diy | buty- nike air max | plecaczek- atmosphere | okulary- sinsay










7 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Masz świetne poczucie stylu !

    Zapraszam do mnie, liczę na rewanż w komentarzach :)
    weird-world-of-blue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ♥ a pogoda jest bardzo zmienna :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, też przypadł mi Twój blog do gustu c:
    pozdrawiam :)
    http://agulkove-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia, ladny outfit:3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń