niedziela, 20 kwietnia 2014

HAPPY EASTER!



Zrobiłam dzisiaj specjalnie dla Was "mini" outfit, z naciskiem na "mini" ponieważ zdjęcia były robione "na szybko" i nie jestem z nich do końca zadowolona. Postanowiłam pokazać Wam, moją świąteczną stylizację, którą ubrałam do porannego wielkanocnego śniadania. Postawiłam na wygodę i prostotę, którą za chwileczkę zobaczycie.

Święta spędziłam w domku z rodziną i powiem Wam, że ani trochę nie poczułam świąt, sama nie wiem dlaczego, może to przez to, że nie mogliśmy podzielić się święconką dlatego, że gdy moja mama chciała postawić ją na stół, okazało się, że nasz kochany kotek wskoczył w nocy na kuchenne meble i wszystko zjadł haha naprawdę!

Krata w tym sezonie jest bardzo modna na spodniach, spódniczkach, sukienkach dosłownie na wszystkim, bardzo spodobał mi się ten wzór dlatego postanowiłam kupić spodnie z takim motywem, w dodatku dorwałam je na wyprzedażach a więc szkoda było ich nie brać!





                                                   A to zdjęcie z moim nocnym głodomorem :)

pants - top secret         shirt - reserved         boots - h&m        chain - sinsay

8 komentarzy:

  1. Oj oj <3 :D
    Piekna jestes!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, Twój bloga zapowiada się bardzo dobrze trzymaj tak dalej.
    http://karolinablonska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog i zdjęcie mi się podobają będę wpadać częsciej!:)
    zapraszam: still-casual.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie nie mój styl, ale co kto lubi. Jestem szczera aż do bólu więc nie mam zamiaru pisać ci że jesteś piękna i masz fajny blog. Napiszę ci tak: jako że już trochę jestem blogerką i często wchodzę na blogi innych to myślę że twój blog niczym się nie wyróżnia, ani grafiką, ani stylem, ani tematem. Na podobne trafiam codziennie, ale że dopiero zaczynasz to możesz to jeszcze zmienić. Fakt może sama osobiście nie przepadam też za tego typu blogami i mnie nudzą same w sobie, ale czasami trafiam na blogi o tym temacie i naprawdę potrafią zwalić z nóg.
    Pozdro i powodzonka w blogowaniu ;)
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za wyrażenie swojej opinii, mam świadomość tego, że w tym momencie mój blog nie jest ciekawy (tak jak inne blogi o tej tematyce) ani ładny czy też zdjęcia są świetnej jakości. Mam tego świadomość, ale założyłam bloga wczoraj, dopiero zaczynam i jeszcze wszystkiego nie wiem, uczę się i dążę do tego, aby moje posty były ciekawe, zachęcały do czytania i aby mój blog wyglądał idealnie :) myślę, że z notki na notkę będę uczyć się nowych rzeczy i będę prowadzić bloga tak aby zachęcał innych:) Pozdrawiam

      Usuń
    2. masz racje:D jak na pierwszy wpis blog mi się bardzo podoba i nic mu nie brakuje:) stylizjacja bardzo fajna i pasująca do siebie , ukradłabym ci z przyjemnością te spodnie :D jesteś polką? bo masz taką troche inną urode piękna jesteś i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :*

      Usuń
  6. Wyglądasz wspaniale !! wydajesz się być bardzo sympatyczną i miłą dziewczyną , jesteś bardzo ładna ... Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń