poniedziałek, 21 kwietnia 2014

SPORTS & EASILY



Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać stylizację na luzaku, w takim klimacie czuję się najlepiej,
jest przede wszystkim wygodnie i na luzie. Pogoda za oknem jest coraz piękniejsza, dlatego
postanowiłam wyciągnąć mojego faceta z domu, pójść z nim na długi spacer a 
w trakcie porobić zdjęcia dla Was, a Wy jak spędziliście dzisiejszy dzień? U Was też jest taka piękna pogoda? :)

Air maxy połączyłam z luźnymi spodniami z którymi nie mogę się rozstać, są mega wygodne, a dodatku świetnie się prezentują, uroku dodaje im napis na tyłku, sportowa luźna koszulka i katanka plus złote dodatki całkiem nieźle uzupełniają całość.


Powiem Wam, że odkąd na niebie pojawia się słońce, kwitną kwiaty a ptaki cudownie śpiewają
to nabieram ochoty do życia, od razu wszystkiego się chce, nawet wstawania rano o 7:00 rano! :)


shoes- nike air max         pants- present         t-shirt- cropp         jacket- levis         bags- sinsay         jewelry- present










34 komentarze:

  1. Oczywiscie wiadomo kto takie fajne foteczki robi :D
    Pieeeknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, nie mogę się napatrzyć na te zdjęcia. Jesteś zdecydowanie za ładna :( Ej, te spodnie są niezłe. Ile za nie dałaś? Faktycznie, pogoda jest teraz cudowna. W końcu robi się ciepło. Masz ciekawy desing bloga. Pozdrawiam, Weronika :)

    you-and-me-equals-we.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, dziękuję za miły komentarz, niestety nie mam pojęcia po ile były te spodnie, bo dostałam je w prezencie od mamy :(
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Ale ty ładna jesteś ! *.*

    Zapraszam do mnie, zostaw ślad, skomentuj, zaobserwuj.
    weird-world-of-blue.blogspot.com
    Pozdro, Blue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ale kłóciłabym się haha :*

      Usuń
  4. Śliczna stylizacja! Podobają mi się Twoje włosy :)

    http://okashinoamaisekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wszystko wygląda, świetny outfit!
    Ja też nawet rano dam radę wstać jak za oknem słońce :)
    http://olllie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny strój :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bradzo fajny outfit, śliczne zdjęcia i cudny naszyjnik!
    obserwuję
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. outfit bardzo łądny zapraszam do mnie:)
    lewa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny strój ! :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też była dzisiaj ładna pogoda ;] Muszę Ci powiedzieć, że wyglądasz bardzo poważnie jak na swój wiek! :]
    Pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze urody piekna jestes :( masz bardzo fajny styl i najbardziej podobaja mi sie spodnie chcialabym choc troche wygladac tak jak ty :(

    OdpowiedzUsuń
  12. cudpowny jest outfit ! <3
    Zapraszam do mnie na konkurs. Można wygrać wygląd bloga i nagłówki. Każdy coś dostanie!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło się patrzy na takie wiosenne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moniko! Bardzo fajna stylizacja, buty mega! lubię to zestawienie kolorów. Trochę małe zdjęcia nie widzę wszystkiego dokładnie hehe ;) pozdrawiam ciepło i czekam na kolajną stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  15. W piękne dni chce się wszystko :D, ale wiosenne deszcze też są klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja! najbardziej podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie luźne stylizacje.. Ślicznie wyglądasz :)

    zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog , zostane na dlużej :-)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://stylish-business.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne maxy, zdjęcia świetne :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, fajny klimat maja zdjecia:D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia *.*
    http://vanaandmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia <33
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne buciki ;))
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. buty sa mega! ogolnie cala stylizacja jest swietna :)

    Zapraszam do mnie - jest konkurs :)
    http://jagu-jaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pogoda faktycznie zachwyca
    Wspaniały, bardzo wygodny zestaw ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne Air Maxy! Marzę mi się takie!
    Masz rację, ostatnio jest naprawdę ciepło i u mnie ptaki nie przestają ćwierkać nawet w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz, a pogoda jest genialna ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie wyglądasz. Look jednoczesnie sportowy i kobiecy :) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. swietna stylizacja, podoba mi sie klimat zdjec :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń