środa, 23 kwietnia 2014

classic & new

\

Witajcie Wszyscy! Dzisiaj mam okropny dzień, jestem cały dzień senna i nie mam na nic siły, ani ochoty. Wy też się tak czujecie jak ja? 

Miałam dzisiaj zupełnie inny pomysł na notkę, miała być to fotorelacja z wyjazdu w góry z okazji rocznicy mojej i mojego chłopaka, jednak postanowiłam, że zrobię specjalnie dla Was outfit, mam nadzieję, że chociaż troszkę Wam się spodoba, po za tym wracając ze szkoły, weszłam do rosmmana i oczywiście nie wyszłam z pustymi rączkami, zostałam posiadaczką prześlicznej szminki, koloru fioletowego, na początku strasznie bałam się ją kupić, bo gdzie JA- w kolorze fioletowym na ustach :O.
Ale przełamałam się i nie żałuje :)

No ale dość już tego, przejdę do rzeczy. Dziś ubrana byłam w ażurowy sweterek, który zauroczył mnie odkąd zobaczyłam go w sklepie do tego skórzane czarne spodnie, czarne zwykłe baleriny plus listonoszka i złote dodatki (nie mogę się z nimi rozstać, zawsze muszę mieć coś złotego na sobie haha)




sweterek - top secret | skórzane spodnie - new yorker | torebka - sinsay | balerinki - no name | złoty pierścionek - pamiątka po babci | obroża - mohito








13 komentarzy:

  1. Jaka piekna bluzeczka, ladnie wygladasz w niej ;)
    Ja jestem pelna energii, ale pewnie dlatego ze ciesze sie ze juz lepiej sie czuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja myślę, że przez pogodę jestem taka przemęczona :)

      Usuń
  2. Jesteś przepiękna , zazdroszcze urody ! :) bardzo pasuje ci taka stylizacja . Ja też się czuje zmęczona :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz:) Super kolorek pomadki. Właśnie ostatnio nad takim myślałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie genialne ♥

    desi-deesi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, ładny kolor. I śliczny pierścionek ♥

    Zapraszam do siebie
    weird-world-of-blue.blogspot.com
    p.s. Wrzucaj zdj, ale w mniejszym rozmiarze lub zmień szerokość bloga, bo archiwum nachodzi na zdjęcia i brzydko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz w tej szmince przepieknie! swietny zakup haha :) jest wyjatkowo twarzowa! zapraszam tez na mojego bloga! tematyka diy :) zachecam tez do komentowania i obserwowania a napewno sie odwdziecze :))

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętasz może gdzie kupiłaś te baleriny? jeśli wnętrze jest w kratkę, to kiedyś takie miałam i wyglądały bardzo zgrabnie. Chciałam sobie znowu kupić, ale nigdzie nie mogę takich znaleźć :((

    OdpowiedzUsuń
  9. 35 year-old Programmer Analyst I Inez Ruddiman, hailing from Shediac enjoys watching movies like "Christmas Toy, The" and Fashion. Took a trip to Town Hall and Roland on the Marketplace of Bremen and drives a Ferrari 410S. Wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń